Things to do...

Try to DOMinate your computer...Don't let it DOMinate you!!!



Pe 31 octombrie scriam primul post in acest blog si primul post de blog din viata mea. Eram foarte sceptica in privinta a ceea ce urma sa se intample cu acest proiect, ce urma sa contina si sa reprezinte. Dar ne-am pus la treaba noi, cei 4 FLYER, si putem spune ca suntem multumiti cu ce am realizat. Bineinteles ca intotdeauna se pot imbunatati lucrurile, bineinteles ca exista mereu elemente pe care le-am schimba, dar probabil ce este cel mai important este faptul ca am lucrat impreuna aici, am invatat lucruri noi, am invatat sa promovam ceea ce facem si sa ne si iasa, sa vrem sa fim mereu mai buni. Nu pot spune ca acum sunt fan bloguri, ca deja mi-am deschis unul in care scriu zilnic, dar a fost o experienta buna, din care am avut multe de invatat.

Cu siteul, suntem in primele pagini din Google cand se cauta "interfete web", in Trafic.ro suntem si mai sus, avem Google PageRank 2 si, nu in ultimul rand, websiteul este unul functional, care isi atinge scopul pentru care a fost creat. As mai lauda proiectul nostru dar acum urmeaza prezentarea. Revenim cu detalii dupa.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

 
Design Brigade