In iulie a fost lansat noul motor de cautare Cuil. E drept, eu nu am aflat de el decat tarziu in toamna, intamplator. Dar am zis sa 'give it a try' si sa vedem ce stie si cum a aparut.
Initial, i s-au alocat fonduri de 33 milioane $, suma care, spun criticii, a fost extrem de mica tinand cont de faptul ca Google oricum detine deja monopolul. Poate de aceea nici nu s-a bucurat de foarte multa publicitate; de fapt, incercand sa caut despre ce SEO prefera Cuil, nu am gasit mare lucru, se pare ca multa lume inca nu a aflat nici de existenta lui. Acum, dupa 6 luni de la lansare, situatia sta chiar rau. Dupa un boom la lansare [ca la orice lansare, de altfel], numarul de vizite a scazut continuu, principalii vizitatori fiind chiar scepticii si pesimistii, care vroiau sa il incerce sa vada daca e chiar atat de rau cat se scrie despre el. Si daca stam sa ne gandim ca a fost lansat de fosti angajati ai Google...parca situatia devine chiar tragi-comica.
Sunt tare curioasa daca se va putea ridica si ce se va mai intampla in viitor, dar pana atunci..tot Google folosim :)
to Cuil or not to Cuil
Publicat de Irina Todoran la 16:36
Etichete: Cuil, interfete web, motor de cautare, SEO
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu